Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) podnikající fyzickou osobou Richarda Zavadila, se sídlem Svojsíkova 1594/6, Ostrava, 70800, identifikační číslo: 10760971, e-mail: info@zdravymindset.cz, („Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.zdravymindset.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde www.zdravymindset.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/. 

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
    • Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
    • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
    • Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    • Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
    • Zboží sou produkty nabízené k prodeji prostřednictvím webového rozhraní E-shopu, a to jak digitální obsah (např. e-booky, audio nahrávky), tak případně fyzické produkty.
    • WEB jsou internetové stránky s doménou zdravymindset.cz
  2. Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
    • Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
    • Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
    • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
    • K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Do košíku“);
      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
    • V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
    • Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
    • V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
    • V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
  4. Uživatelský účet
    • Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1 rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
    • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    • Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
    • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
      1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 7 dní.
      2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminkyV případě platby kartou online je Celková cena splatná do následujícího dne od potvrzení Objednávky.
    • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
    • Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
  6. ZPŮSOB A ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
    1. Digitální obsah (e-book, tapety na mobil, obrázky v elektronickém formátu atd.) Vám bude ve formátu docx, pdf nebo obdobném zpřístupněn zasláním na Vaši elektronickou adresu uvedenou v Objednávce jako příloha e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.
    2. Na webovém rozhraní E-shopu může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn. V taktovém případě Vám bude digitální obsah Produktu zpřístupněn v takto předem oznámený den.
    3. Pokud je na webovém rozhraní E-shopu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu, bude Vám digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem. 
    4. Čas zaslání digitálního obsahu závisí na zvoleném způsobu platby. V případě, že Cenu Produktu platíte bankovním převodem na můj účet, bude Vám digitální obsah zaslán do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na můj bankovní účet. V případě platby kartou vám bude digitální obsah zaslán na e-mail do několika málo minut od připsání Ceny na můj bankovní účet.

     

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    1. Zaručujeme, že digitální obsah dodaný na základě smlouvy:

      • odpovídá ujednanému popisu, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a dalším vlastnostem, které byly uvedeny v nabídce nebo jinak ujednány;
      • je vhodný pro účely, pro které se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá;
      • je poskytnut s ujednanými pokyny k použití, včetně nezbytných aktualizací, pokud to vyplývá z povahy digitálního obsahu;
      • je kompatibilní se zařízeními a softwarem, které jsou uvedeny v popisu digitálního obsahu nebo které můžete rozumně očekávat.
    2. Práva a povinnosti ohledně vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2389a a následujícími Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

    3. Reklamace a odstranění vad:

      • Pro reklamace nebo dotazy k odstoupení od smlouvy nás kontaktujte na: zdravymindset@gmail.com. Reklamace musí obsahovat popis vady, datum zakoupení a kontaktní údaje kupujícího.
      • V případě vady máte právo požadovat:
        • odstranění vady, například dodáním opravy nebo aktualizace digitálního obsahu;
        • pokud není možné vadu odstranit, můžete požadovat přiměřenou slevu z ceny;
        • pokud vada představuje podstatné porušení smlouvy, máte právo na odstoupení od smlouvy.
      • Potvrzení o přijetí reklamace vám zašleme na uvedenou e-mailovou adresu bez zbytečného odkladu.
    4. Důležité podmínky:

      • Odstoupení od smlouvy není možné, pokud je vada nevýznamná.
      • Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
      • O průběhu reklamace vás budeme informovat a vystavíme vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
    5. Vaše další práva:

      • Pokud reklamace vede k odstranění vady, máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které jste museli vynaložit (např. náklady na oznámení vady). Tyto náklady jste povinni doložit příslušnými doklady.
      • Jestliže je to nezbytné pro odstranění vady, poskytneme vám pokyny nebo další podporu, abyste mohli digitální obsah používat v souladu s podmínkami.
    6. Vyloučení odpovědnosti:

      • Nemáte nárok na uplatnění práv z vadného plnění, pokud byla vada způsobena:
        • nesprávným používáním digitálního obsahu v rozporu s poskytnutými pokyny;
        • nekompatibilitou způsobenou vámi používanými zařízeními nebo softwarem, pokud tato kompatibilita nebyla uvedena jako požadavek.
      • Je odpovědností kupujícího ověřit kompatibilitu zařízení a softwaru s digitálním obsahem před jeho zakoupením, pokud tato kompatibilita není výslovně uvedena v popisu.
  1. Odstoupení od smlouvy
    1. Možnosti a způsoby odstoupení od smlouvy:

      • K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi, může dojít z důvodů uvedených v tomto článku nebo dalších ustanoveních obchodních podmínek.
      • Pokud jste spotřebitel (tedy nepodnikáte), máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů:
        • od uzavření smlouvy (u digitálního obsahu, který není na hmotném nosiči),
        • nebo od převzetí zboží (u fyzického zboží).
      • Toto právo neplatí v případech, kdy je plnění vyloučeno dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku (např. u digitálního obsahu, pokud byl zpřístupněn s vaším předchozím výslovným souhlasem a vy jste potvrdili, že tím ztrácíte právo na odstoupení).
      • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byly služby splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím 14denní lhůty.
      • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží, které bylo upraveno podle jeho přání nebo pro jeho osobu.
      • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
      • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a které není vhodné z hygienických důvodů vrátit.
      • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zvukových nebo obrazových záznamů nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

    2. Postup při odstoupení od smlouvy:

    3. Podmínky vrácení ceny a zboží:

      • V případě odstoupení vám vrátíme zaplacenou cenu, včetně nákladů na nejlevnější způsob dopravy, do 14 dnů od odstoupení.
      • Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste platili, pokud neuvedete jiný způsob.
      • Částku však nevrátíme dříve, než obdržíme zboží zpět, nebo než nám prokážete, že jste zboží odeslali.
      • Pokud zboží vrátíte ve stavu, který nesplňuje podmínky běžného vyzkoušení (např. poškozené nebo nekompletní), odpovídáte za snížení jeho hodnoty. Tuto hodnotu můžeme odečíst z částky k vrácení.

    4. Náklady na vrácení zboží:

      • Náklady na vrácení zboží k nám nesete vy, pokud k odstoupení dochází z vašeho rozhodnutí.
      • Pokud odstupujete od smlouvy z důvodu našeho porušení povinností, hradíme tyto náklady my.

    5. Odstoupení z naší strany:

      • Jsme oprávněni odstoupit od smlouvy v případech, kdy:
        • dodání zboží není možné z objektivních důvodů (např. z důvodu na straně dodavatele),
        • jste uvedli záměrně nesprávné údaje při objednávce,
        • jedná se o prodej podnikatelům, kde si vyhrazujeme právo odstoupit kdykoli, bez udání důvodu.

  2. Řešení sporů se spotřebiteli
    • Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy zdravymindset@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

  3. Závěrečná ustanovení
    1. Mezinárodní prvek a rozhodné právo:
      Pokud náš a váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (např. prodej digitálního obsahu mimo Českou republiku), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitel z jiné země EU, nejsou tímto ujednáním dotčena vaše práva podle právních předpisů vaší země.

    2. Komunikace:
      Veškerou písemnou korespondenci mezi námi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě, v uživatelském účtu, nebo tu, přes kterou jste nás kontaktovali.

    3. Změny podmínek:
      Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody. Vyhrazujeme si právo změnit nebo doplnit tyto obchodní podmínky, přičemž změny se netýkají již uzavřených smluv, ale pouze smluv uzavřených po účinnosti změny.

    4. Vyšší moc:
      V případě vyšší moci (např. kybernetický útok, výpadek internetu, provozní poruchy apod.) neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku těchto událostí. Pokud stav vyšší moci trvá déle než 10 dnů, máme my i vy právo od smlouvy odstoupit. O vyšší moci vás budeme informovat co nejdříve.

    5. Archivace smlouvy:
      Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě, ale není vám přístupná. Tyto podmínky i potvrzení objednávky však obdržíte e-mailem, a proto k nim budete mít přístup i bez naší součinnosti. Doporučujeme potvrzení objednávky a podmínky uložit.

    6. Datum účinnosti:
      Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 19. 11. 2024.